به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی روز پنجشنبه در همایش منادیان صلح که با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمدی میانجی معاون قوه قضاییه و رییس مرکز شوراهای حل اختلاف کشور در سالن جلسات دادگستری استان برگزار شد، افزود: شوراهای حل اختلاف می توانند با انجام رسالت های ذاتی خود برای کاهش پرونده های قضایی نقش موثری داشته باشند.
وی به مشکلات و مطالبات پرسنل شوراهای حل اختلاف اشاره کرد و گفت: یکی از اولویت های اساسی در سال 98 پیگیری مشکلات حقوق و مزایای کارکنان و پرسنل شورای حل اختلاف است.
حجت الاسلام قدرتی ادامه داد: با توجه به اینکه ازدحام پرونده های قضایی در شوراهای حل اختلاف بالاست ضرورت دارد که به دنبال کاهش ساعات کاری و یا پرداخت اضافه کاری به این کارکنان خدوم باشیم.
این مسئول اظهار داشت : آرای صادره در شوراهای حل اختلاف به لحاظ کیفی و کمی مورد قبول و تایید محاکم تجدید نظر استان است و نشان می دهد این نهاد توانسته نقش موثری در روند پرونده های قضایی داشته باشد.
رییس کل دادگستری استان ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) را به کارکنان زن شوراهای حل اختلاف تبریک گفت و الگو قرار دادن اخلاق این بانوی بزرگ اسلام را در جامعه ضروری دانست.
9925* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.