به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین،چونلی هان در آستانه برگزاری دومین جشنواره ملی فرهنگ و سنن ایرانی به پاس برپایی ارزنده این جشنواره ملی پیام تقدیر و تشکر خود را برای متولیان این برنامه ارسال کرد.
در این پیام آمده است:
ابتکار شهر قزوین جهت ارتقای ورزش ها و بازی های سنتی به طور خاص برای نسل جوان امروز ما ارزشمند است و امیدواریم با افزایش و گسترش انواع جدید بازی،نسبت به ورزش ها و بازی های سنتی غافل نمانیم.
به عنوان نماینده یونسکو در جمهوری اسلامی ایران، ارزش بسیاری در خصوص ورزش ها و بازی های سنتی ایران و همچنین تلاش کارشناسان قائل هستم.
یونسکو به حفظ و ترویج ورزش ها و بازی های سنتی به منظور پیشبرد روحیه اجتماعی،نزدیک کردن انسان ها به یکدیگر و ایجاد حس افتخار در ریشه های فرهنگی جامعه متعهد است.
هدف کلی از ترویج این ورزش ها و بازی های سنتی،ارتقای همکاری بین المللی در حوزه فعالیت بدنی به منظور تقویت صلح،دوستی و تفاهم و احترام متقابل بین انسان ها به ویژه بین نسل جوان است.
جشنواره ملی فرهنگ و سنن ایرانی فروردین ماه سال جاری توسط شهرداری قزوین با مشارکت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کار خود را در قزوین آغاز کرد و در فروردین ماه سال 98 دومین جشنواره آن برگزار خواهد شد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.