به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی حاجیان روز چهارشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به وقوع سرقت های متعدد از بانوان کهنسال در سطح استان قزوین کارگروه ویژه ای در پلیس آگاهی استان تشکیل شد و شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی صورت گرفته مشخص شد سارقان با استفاده از خوردوهای پراید،پژو 206 ، 207،برلیانس و ام وی ام با حضور در اماکن مذهبی به بهانه کمک به افراد نیازمند با زنان سالخورده ارتباط برقرار کرده و با اغفال آنان طلا و جواهراتشان را سرقت می کردند.
وی اضافه کرد: با اقدامات فنی و پلیسی مشخص شد یک سارق و همدستش با همین شیوه و شگرد در استان های تهران، البرز،فارس، اصفهان،خراسان رضوی،خراسان جنوبی ،گیلان،مازندران و گلستان اقدام به 600 فقره کلاهبرداری و سرقت از طلا و جواهرات بانوان کهنسال کرده اند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی استان پس از تعقیب و مراقبت های شبانه روزی یکی از سارقان را در قزوین شناسایی و دستگیر کرده و 2 دستگاه خودرو پراید 111 سفید و پژو 207 متعلق به سارق نیز کشف شد.
وی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی استان و مواجه با 10 شاکی پرونده به سرقت طلا و جواهرات به ارزش تقریبی 20 میلیارد ریال با همدستی یک سارق دیگر اعتراف کرد.
حاجیان خاطر نشان کرد: همدست سارق نیز در یک عملیات ضربتی توسط پلیس آگاهی استان فارس شناسایی و دستگیر شد.
جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین یادآور شد : سارق دستگیر شده در قزوین پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.