به گزارش ایرنا، این مراسم روز چهارشنبه با همت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین و شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد.
عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، صدیقه ربیعی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، محمد درافشانی رییس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین و جمعی از مدیران اجرایی، ورزشکاران، هنرمندان و مردم قزوین در این مراسم حضور دشاتند.
شعرخوانی، اسکیت نمایشی بانوان،استپ،نمایش کمدی و طنز از جمله برنامه های این مراسم مفرح بود.
در ادامه این مراسم، بیانیه مربوط به روز زن و گرامیداشت سالروز ولادت فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) از سوی سیده حمیده زرآبادی، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی قرائت شد.
متن این بیانیه به این شرح است:
در آستانه فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت و ایام خجسته میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضایل و گرامیداشت مقام مادر و روز زن مفتخریم که با نام گذاری روز تولد شخصیتی که محور اهل بیت و الگوی بارز زنان در منش و شخصیت علمی و اخلاقی می‌باشد بنام روز زن، توفیق ره پویی چنین شخصیت بی بدیلی نصیبمان گشته است.
با این نام گذاری دانشگاه انسان ساز حضرت زهرا (س) زنده نگه داشته می‌شود چرا که او در عمر کوتاه خویش، عمری جاودانه به حیات شیعه بخشید و در جغرافیای کوچک خانه او آن چنان معرفت و عشق خدا تجلی یافت که نور آن از زمین تا اوج افلاک گسترده شد،بزرگ بانویی که کوثر خدا، آیینه تمام نمای صفات الهی و کمالات ربویی، حصن محکم ولایت، تلاوت بیداری، معرف نهایت کمال و اوج عروج انسانی است.
تاریخ بشریت به وجودی گرانقدر و ارزشمند چون فاطمه (س) مفتخر است و پرورش یافتگان مکتب این بانوی بزرگوار، انسان های بزرگ و خود شکوفایی هستند که در طول تاریخ، موجبات پیشرفت جوامع بشری را رقم می‌زنند.
در ادامه این بیانیه آورده شد: به شکرانه این نعمت عظیم سر بر آستان حضرت حق فرود آورده و از درگاه ایزد منان می‌خواهم ما را در تاسی به منش این چهره تابناک مکتب اسلام یاری کند تا بتوانیم همواره در زندگی فردی و اجتماعی خود پیرو واقعی این بزرگ بانوی اسلام و بشریت به عنوان الگوی کامل زن مسلمان بوده و در صیانت از جایگاه شایسته زنان در خانواده و جامعه کوشا باشیم.
در پایان ضمن عرض تبریک سالروز ولادت با سعادت اسوه و الگوی تمام عیار انسانیت حضرت فاطمه زهرا (س) که به نام روز زن و مقام مادر نامگذاری شده است به کلیه بانوان همکار، سالی فاطمی برای همگان آرزومندم.
8054*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.