به گزارش ایرنا عبدالمحمد زاهدی روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، افزود: فرهنگ تنها مقوله ای است که به طور مستقیم با هویت یک ملت ارتباط دارد و وقتی سخن از ملت ایران می شود در واقع این فرهنگ است که به ذهن متبادر می شود.
وی اضافه کرد: فرهنگ مقوله ای کلی است که در ذیل خود امور و پدیده های زیادی را اعم از ادبیات، شعر، جامعه، سیاست و تاریخ، موسیقی و مذهب جای داده است.
زاهدی ادامه داد: متولیان فرهنگ ادبا، شعرا، مولفان، موسیقیدانان و سایر اصحاب هنر هستند و سازمان های دولتی متعلق به نظام، فقط فراهم کننده بستر فعالیت های فرهنگی هستند.
وی گفت: قزوین با پیشینه فرهنگی قوی و برجسته علیرغم کمبودهای مالی و امکاناتی، ظرفیت بسیار بالایی برای کل کشور در زمینه فرهنگی و هنری دارد.
وی افزود:این استان در حال حاضر از بدیهی ترین امکانات فرهنگی و هنری مانند سالن نمایش محروم است و باید زیرساخت های آن تقویت شود.
استاندار در ادامه ضمن تقدیر از خدمات مدیرکل سابق و آرزوی موفقیت برای مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی از همه مسئولان و اصحاب فرهنگ و هنر خواست نهایت همکاری را برای اعتلای فرهنگ و هنر قزوین داشته باشند.
7388* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.