بهمن طاهرخانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص برخی بی عدالتی های موجود در جامعه و مبارزه با فساد به طور مکرر در توصیه ها، بیانات و سخنرانی های ایشان مشهود است چون حتی مقدار اندک بی عدالتی و فساد نیز برای جامعه به هیچ عنوان خوشایند نیست.
این عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جامعه ای که همواره در آن به عدالت خواهی توصیه و توجه شده، وجود برخی بی عدالتی ها نمی تواند برازنده مردم باشد و باید تلاش کرد تا منویات و سیاست های مقام معظم رهبری را در این بخش اجرایی کرد.
طاهرخانی تحمیل هر نوع صدمه به مردم را باعث یاس و ناامیدی آنان در ادامه راه دانست و یادآور شد: به عنوان مثال، دستگاه قضایی کشور که برخوردار از قضات شریف، متدین و عالم به مباحث اخلاقی و قانونی است، متاسفانه عده بسیار قلیلی با رعایت نکردن برخی مسایل اجتماعی و اخلاقی طوری عمل می کنند که در نهایت باعث بدبینی و سلب اطمینان مردم از این دستگاه می شود.
این نماینده مجلس تصریح کرد: با تاکید و فرمایش مقام معظم رهبری باید مبارزه همه جانبه در تمامی ابعاد با سوء استفاده ها و آسیب ها از جمله رانت و فساد در جامعه صورت گیرد تا به یک سیستم کارآمد و نه تئوریک و ذهنی برای خدمات رسانی بهینه به مردم دست یابیم.

**هوشمندسازی و بهره گیری از افراد صالح راه برون رفت از مشکلات جامعه است
طاهرخانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز باید بپذیریم که جامعه با برخی پدیده ها و روابط پیچیده تری روبرو شده که تنها راه برون رفت از آنها توسل به دانش و هوش خود از طریق ابزارهایی مانند هوشمند کردن تمامی امور کشور است آنچنانکه سایر کشورها نیز از آن بهره مند هستند.
وی در ادامه هوشمند کردن ابزارها، ایجاد دولت الکترونیک و شفاف سازی مسایل را ضروری دانست و افزود: امروز دیگر با صرف نصیحت، هشدار و اخطار نمی توان به حل مسایل اقدام کرد و تنها راه برون رفت از مشکلات موجود، ضمن استفاده از هوشمندسازی، بهره گیری از افراد صالح خواهد بود.
طاهرخانی اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی که به فرموده امام راحل در راس امور قرار دارد، به عنوان یکی از اهرم های اجرایی در پیشبرد بیانیه گام دوم انقلاب و اهداف مورد تاکید مقام معظم رهبری است که می تواند با وضع قوانین مورد نیاز در این خصوص گام های اساسی را بردارد.
8054*6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.