به گزارش ایرنا، سورنا ستاری روز سه شنبه در حاشیه بازدید از یک واحد صنعتی در جمع خبرنگاران افزود: شرکت های دانش بنیان امسال قطعا به عدد بالاتری در فروش محصولات خود دست خواهند یافت.
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با بیان اینکه بیشتر شرکت های دانش بنیان محصول برنامه ریزی دولت تدبیر و امید هستند، اضافه کرد: این شرکت ها یک حرکت جدی در صنعت و جامعه هستند که نسل جدیدی از کارآفرینان جوان را به محیط کارآفرینی کشور تزریق می کنند و امیدواریم این حرکت با صلابت ادامه یابد.
وی با اشاره به اهمیت جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری، افزود: جوانان حدود 60 درصد شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در کشور راه اندازی کرده و مدیریت می کنند.
ستاری اضافه کرد:هم اکنون بسیاری از شرکت های دانش بنیان نوپای کشور فروش چند هزار میلیارد تومانی در سال دارند و به زودی به شرکت های بزرگ کشور و منطقه تبدیل می شوند.
وی با اشاره به ضرورت تجاری سازی ایده های فناورانه، افزود: این شرکت ها و استارت آپ ها بستری هستند تا هرچه سریعتر ایده های برتر به تجاری سازی رسیده و به رونق اقتصادی و شکوفایی صنعتی کشور کمک کنند.
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با اشاره به جایگاه علمی کشور، گفت:ایران اسلامی هم اکنون رتبه 15 جهان و رتبه اول منطقه و کشورهای اسلامی را دارد و قطعا امسال یک رتبه از نظر علمی در جهان ارتقا خواهد یافت.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.