معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری روز سه‌شنبه با حضور در شهرک صنعتی کاسپین از نمایشگاه توانمندی های صنعتی استان قزوین بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سورنا ستاری در بازدید از نمایشگاه دائمی توانمندی‌های صنایع مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قزوین، با تولیدات واحدهای صنعتی این استان آشنا شد.

در این نمایشگاه محصولات و تولیدات صنایع مختلف قزوین برای آشنایی سرمایه گذاران داخلی و خارجی و مسئولان کشوری به نمایش گذاشته شده است.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری در ادامه از 2 شرکت دانش‌بنیان در زمینه تولید فیلترهای صنعتی و محصولات شیمیایی در این شهرک بازدید کرد.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی و روسای دانشگاه‌های بین الملل امام خمینی (ره) و دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نیز در این بازدیدها حضور داشتند.

بازدید از واحدهای فناوری در پارک علم و فناوری قزوین، مرکز نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، مرکز نوآوری و رشد دانشگاه بین المللی امام (ره) و مرکز رشد سلامت دانشگاه علوم پزشکی قزوین و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین و حضور در نشست شورای اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه های سفر یک روزه معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در قزوین به شمار می رود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.