به گزارش ایرنا منوچهر حبیبی روز شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: اخلال در روند تولید از جانب هر دستگاهی که صورت گیرد مخالف سیاست های نظام است و با مدیران متخلف و خودسر در این زمینه برخورد قضایی خواهد شد.
حبیبی گفت: تولید کننده و مشتری حق دارند از حساب های بانکی خود اطلاع یابند و در واقع این موضوع از حقوق اولیه نظام بانکداری است در حالی که امروزه بسیاری از تولید کنندگان و صاحبان صنایع بنا به برخی از مشکلات از این حق خود محروم شده اند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با تاکید بر تسریع بانک های عامل در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی، گفت: بانک های متخلف در این زمینه به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.
حبیبی گفت: تمام پرداخت های مصوب در ستاد تسهیل با نظر کارشناسی صورت می گیرد ولی متاسفانه بانک ها با سیاست های کلان دولت همسو نبوده و گاهی بر خلاف این سیاست ها نیز عمل می کنند.
حبیبی گفت:اقتصاد ما بانک محور است و با کمال تاسف باید اعلام کنیم که سود تولید نیز از طریق سود تسهیلات به جیب بانک ها وارد می شود.
وی افزود:در شرایط امروز کشور باید در کنار تولید باشیم نه اینکه تولید را از مسیر خود منحرف و متوقف کنیم.
این مقام مسئول افزود:همه ما باید با کمک به تولید و حفظ اشتغال کنونی از رکود بیشتر اقتصادی کشور جلوگیری کنیم تا بتوانیم از این شرایط سخت همچون هشت سال جنگ تحمیلی گذر نماییم.
استان قزوین سه هزار و 600 واحد تولیدی دارد.
6104* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.