به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی روز شنبه در نشست ائمه جمعه استان قزوین با بیان اینکه نکات ویژه و مهمی در این بیانیه نهفته و وجود دارد که باید به آنها با دقت توجه کنیم،اظهار داشت: پیگیری منویات معظم له که در این بیانیه به آنها اشاره شده است، برای ما یک وظیفه شرعی و قانونی به شمار می رود.
نماینده ولی فقیه در قزوین با تاکید بر ضرورت آشنایی اقشار مختلف بویژه نسل جوان با اهداف و ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب،گفت: ائمه جمعه و روحانیون باید در کنار پرداختن به رسالت دینی خود از فرصتی برای تشریح و تبیین ابعاد مختلف این بیانیه و اهمیت آنرا برای مردم استفاده کنند.
امام جمعه قزوین ادامه داد: بیانیه گام دوم در واقع چشم اندازی از برنامه پیش روی انقلاب است و روحانیون و ائمه جمعه باید در پرداختن و عمل به تاکیدات آن پیشتاز باشند.
آیت الله عابدینی با بیان اینکه باید برای ارتقای معرفت دینی و تعمیق باورهای اعتقادی در جامعه تلاش کنیم، اظهار داشت: در صورت موفقیت در تحقق این موضوع بسیاری از مشکلات ما از میان خواهد رفت.
امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا جامعه شناخت درستی از دین اسلام پیدا کند و همچنین باید به یاد داشته باشیم برای تحقق این رسالت الهی، قرآن به عنوان منشور دین را در اختیار داریم.
نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: مطالعه و عمل به قران را باید به طور جدی و عمیق در دستور کار خود قرار دهیم چرا که بسیاری از مشکلات امروز ما ناشی از کم توجهی به این موضوع است.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.