علیرضا وارثی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دفتر با هدف سازماندهی و برنامه ریزی وظایف پذیرش و ترخیص مددجویان، تشکیل پرونده اولیه، هماهنگی و همکاری با معاونت های تخصصی، ‌هدایت و ارجاع جامعه هدف، نظارت و بازدید از مراکز شبانه روزی، ساماندهی امور انتقال پرونده ها، هماهنگی ملاقات مددجویان با مدیر کل و همچنین ادغام وظایف با واحد ارتباطات مردمی استان تشکیل شده است.
وی اضافه کرد: همچنین رسیدگی به درخواست های غیرحضوری مراجعه کنندگان در سامانه سامد بر اساس گزارش های تخصصی و به روز مددکاران جزو وظایف اصلی این دفتر است.
وارثی در خصوص نحوه دریافت و دسترسی به خدمات این اداره گفت: سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) یکی از راه های دسترسی به خدمات سازمان است که ارتباط با آن از طریق سامانه تلفنی 111 محقق می شود.
وی گفت:میز خدمت حضوری و الکترونیکی یکی دیگر از راه های دسترسی گروه های هدف بهزیستی است و مراجعه کنندگان می توانند برای دریافت خدمات درخواست خود را به میز خدمت مستقر در ادارات بهزیستی شهرستان ارایه کنند.
وارثی افزود: همچنین میز خدمت الکترونیکی برای نظام مند کردن پاسخگویی، تکریم مراجعه کنندگان و افزایش رضایت مندی مردم راه اندازی شده است و شهروندان می توانند با مراجعه به آدرس http://request.behzisti.net از خدمات سازمان استفاده کنند.
مدیرکل بهزیستی قزوین افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و 370 نامه از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، 146 نامه از سوی دفتر مقام معظم رهبری و 73 نامه از سوی سامانه سامد به بهزیستی استان ارسال شده و 612 مورد ملاقات عمومی در این اداره برگزار شده است.
7388* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.