به گزارش ایرنا آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین افزود: خسارت گرانی کالا، بر دوش مردم سنگینی می کند و دل آنها را به درد می آورد.
وی اظهار داشت: اینکه به طور مثال دام تولیدی استان به استانهای دیگر منتقل شده و مردم قزوین بهره ای نبرند کار صحیحی نیست.
آیت الله عابدینی با اشاره به آغاز پنجمین دهه انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در چهل سال گذشته و مقاصد دشمنان علیه ایران گفت: ادبیات، جغرافیا و فرهنگ ما با این کشورها فرق می کند و راه آشتی و همراهی با دشمنان خداوند وجود ندارد چرا که راه ما را خداوند مشخص کرده و باپشتیبانی ولی فقیه به پیش خواهد رفت.
وی در خصوص میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام مادر نیز گفت: از نظر دین اسلام والدین جایگاه ویژه ای دارند و در این میان سهم مادر حتی بیشتر است.
آیت الله عابدینی اظهار داشت: سراسر زندگی و روش و سیره حضرت فاطمه زهرا(س) برای زندگی ما درس های بزرگی دارد و ایشان حتی در ولایتمداری جان خود را برای حضرت علی(ع) فدا کردند.
وی درباره روز تجلیل از اسرا و مفقودین هشت سال دفاع مقدس گفت : استان قزوین همان طور که در عرصه های مختلف ، دستاوردها و افتخارات عظیمی داشته، در حوزه اسرا نیز افراد بزرگی چون مرحوم ابوترابی و شهید لشگری از این استان در زندان های رژیم بعث عراق سال ها تحت شکنجه و اسارت قرار داشتند.
امام جمعه قزوین به سالروز تاسیس بنیاد مستضعفان و بنیاد جانبازان اشاره کرد و گفت: هدف امام(ره) از ایجاد این بنیاد ها آن بود که نشان دهد هم مستضعفان و هم جانبازان هدف اصلی خدمات این نظام هستند.
وی اظهار داشت: اخیرا بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان به همت قرارگاه سازندگی سپاه با ظرفیت روزانه 360 هزار بشکه توسط جوانان نخبه مومن ایرانی تاسیس شد که دستاوردی بسیار عظیم برای این کشور است.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین از از مردم اصفهان برای تشییع باشکوه شهدای حادثه تروریستی خاش قدردانی کرد.
7388/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.