به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمد باقر هاشمی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قزوین با گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) افزود: زندگی این بانوی بزرگوار نه تنها برای بانوان بلکه الگویی برای همه مردان و زنان مومن است و دقت در سیره زندگی و رفتار ایشان در قبال خانواده و جامعه می‌تواند نجاتبخش خانواده های امروزی باشد.
وی همچنین با اشاره به سالروز ولادت امام خمینی(ره) و تقارن آن با میلاد حضرت فاطمه(س) اضافه کرد: حضرت امام( ره ) زحمات زیادی برای نظام و انقلاب کشیدند به گونه ای که به تعبیری آرزوی انبیاء با این انقلاب برآورده شد.
حجت الاسلام هاشمی ادامه داد: امروز برای قدردانی و نگه داری این حرکت بزرگ هم مسئولان و هم مردم وظیفه سنگینی دارند و خدمت به مردم حرکت در مسیر حضرت صاحب زمان(عج)، است.
حجت الاسلام هاشمی یادآور شد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، ایران امن ترین کشور منطقه است و این در شرایطی است که ملت های مظلوم منطقه اکنون درگیر جنایات حکام مستبد، هستند.
وی خاطرنشان کرد: امروز جامعه ما به سمت نگاه های پلیسی حرکت کرده و فقط به دنبال ایرادگیری از یکدیگر است.
وی با اشاره به تاکید امام راحل بر پشتیبانی از ولایت فقیه افزود: تجربه این سالها ثابت کرده، هرگاه کشور از مسیر ولایت فقیه منحرف شده آسیب هایی هم به جامعه وارد شده است بنابراین باید با پیروی از ولی فقیه در جهت رشد و اعتلای هرچه بیشتر نظام جمهوری اسلامی عمل کرد.
7388/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.