به گزارش ایرنا، این ستاد با 11 دستور جلسه شروع به کار کرد که 6 مورد آنها به مشکلات واحد های تولیدی خارجی و 4 مورد مربوط نیز به شرکت های داخلی اختصاص داشت.
شرکت های ایمرگاز (ایتالیا) تولیدکننده محصولات گازسوز، شرکت بل روزانه تولیدکننده محصولات لبنی، شرکت در دست ساخت AGT وابسته به ترکیه، شرکت اقیانوس سبز انرژی برای احداث نیروگاه خورشیدی 50 مگاواتی، شرکت هونان تجارت پدیده و روان سازان اطلس از جمله واحدهای خارجی بودند مشکلات آنها در حوزه توسعه و تولید بررسی شد.
همچنین برای حل مشکل راه اندازی مجدد کارخانه کاغذ الموت، مجتمع خدمات رفاهی کویرسازان هامون در محور قزوین-رشت، شرکت زمرد دشت آتیه و مجتمع گلخانه ای قزوین راهکارهای لازم از سوی مسئولان ارائه شد.
در این جلسه استاندار قزوین بر حمایت از سرمایه گذاری و تولید داخلی تاکید کرد و خواستار مساعدت دستگاه‌ها با واحد‌های تولیدی و سرمایه گذاران شد.
منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار نیز تاکید کرد که احداث مجتمع های گلخانه ای مصداق تغییر کاربری به حساب نمی آید و نباید مشمول چنین استعلاماتی شود.
عبدالله آقاعلیخانی رییس سازمان بازرسی قزوین نیز در این نشست تاکید کرد قوانین تولید و سرمایه گذاری مختص به به یک دستگاه نیست و همه قوانین از ضمانت اجرایی برخوردارند که باید مورد توجه جدی مسئولان باشد.
استان قزوین دارای سه هزار و 500 واحد صنعتی و 2 هزارو 500 واحد کشاورزی است.
9925*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.