به گزارش ایرنا، مجید مومنی در نشست مشترک با رئیس سازمان بسیج سازندگی قزوین، افزود: این طرح ها شامل خرید و یا ساخت مسکن، تعمیرات کلی و جزئی، بهسازی و احداث سرویس‌های بهداشتی برای مددجویان بوده است.
وی اظهار داشت: همچنین در 9ماهه امسال به منظور کمک به تامین اجاره بهای مددجویان مستاجر تحت حمایت کمیته امداد استان، 770 میلیون تومان هزینه شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تاکید کرد: در 10 ماهه امسال هزار و 175مورد تعمیرات، 225مورد بهسازی و احداث سرویس بهداشتی برای مددجویان تحت حمایت انجام شده است.
وی همچنین از آغاز احداث 14 واحد مسکن مددجویی در سرپل ذهاب خبر داد و گفت: ابتدا کلنگ احداث 12واحد مسکونی به زمین زده شد که با پیگیری‌های انجام شده، تعداد واحد‌های احداثی در روستا‌های تابعه سرپل ذهاب به 14واحد افزایش یافت.
مجید مومنی افزود: برای این واحد‌های مسکونی از مشارکت خیران قزوینی بهره گرفته شده است.
او خاطرنشان کرد: واحد‌های مسکونی احداثی در روستا‌های انزل، آب باریک، بریموند، کل داود، پنج ستون و امامیه از توابع سرپل ذهاب واقع هستند.
به گفته او مردم خیر و نیکوکار می‌توانند از طریق کد دستوری# 028*8877* کمک‌های خود را در قالب طرح‌های این نهاد و متناسب با نیت خویش به نیازمندان اهداء کنند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.