فرماندار البرز گفت: وحدت و اتحاد مهمترین عامل پیروزی ملت ایران در تمامی برهه ها بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رضا گروسی در جلسه هماهنگی برگزاری اردوهای راهیان نور با اشاره به سخنان رهبر انقلاب مبنی بر صبر در برابر مشکلات که فرمودند همه مشکلات و مسائل تولید داخلی، کاهش ارزش ریالی قابل حل بوده اما نیازمند صبر، اتحاد تدبیر و جدیت مسئولان است گفت: اتحاد و یکپارچگی مهمترین ابزار و عامل نگهدارنده کشور و وحدت مهمترین عامل پیروزی ملت ایران  در تمامی دورانها بوده است.

وی ادامه داد: ملت ایران در مسیر خود کفایی قرار گرفته و در این راه امنیت موجود در کشور بعنوان هدیه بزرگی است که بین کشورهای منطقه در میهن عزیزمان وجود دارد که رسیدن به خودکفایی نهایی در کشور را میسر و تسهیل می‌کند.

گروسی با دفاع از عملکرد دولت و تاکید بر مواضع  رئیس‌جمهور افزود: در نقد عملکرد دولت جانب انصاف را در نظر گرفته و محدودیت‌های بین‌المللی بوجود آمده و تحریم‌ها را در این خصوص در نظر بگیریم.

فرماندار البرز تاکید کرد: همه ما واقفیم مشکلاتی وجود دارد اما می‌بایست توصیه‌های حضرت آقا  درباره صبر در برابر مشکلات را در نظر داشته باشیم زیرا همگی در یک کشور زندگی می‌کنیم و هر کس جدای از دیگران نیست.

گروسی در پایان گفت: اگر درک درستی از شرایط روز جامعه و محدودیت‌های بین‌المللی ایجاد شده برای کشور نداشته باشیم و به تک‌روی  و تسویه‌حساب شخصی بپردازیم قطعا از مسیر راهبردی بیان شده از سوی رهبر انقلاب خارج که نتیجه‌ی مطلوبی نخواهد داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.