به گزارش ایرنا، علیرضا آوایی بعدازظهر سه شنبه در نشست شورای اداری مدیران استان قزوین افزود: نحوه سلوک و رفتار ما با مردم یا آستانه تحمل آنان را بالا می برد و یا عکس این موضوع را رقم می زند.
وزیر دادگستری ادامه داد: متاسفانه ما در این زمینه بسیار ضعیف هستیم چرا که در این بخش کار نکرده ایم.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: شرایط کشور امروز بسیار حساس است و ملت ما نیز تاکنون در حمایت از انقلاب و نظام سنگ تمام گذاشته اند اما این بدان معنا نیست که همیشه و در هر شرایط این موضوع ادامه داشته باشد.
وزیر دادگستری با تاکید بر اینکه مدیران باید بدنه و مجموعه خود را به خدمت رسانی صحیح و بی منت و تکریم هرچه بیشتر مردم رهنمون کنند،گفت: بدنه حکومت منشاء قضاوت مردم از نظام است تا جایی که حیات حاکمیت ها نیز این موضوع بستگی خواهد داشت.
وی اضافه کرد: اگر تلاش و کمک ما به مردم در میان نباشد، همه آسیب می بینیم بنابراین مدیران باید حساسیت شرایط موجود در کشور را بیش از پیش درک کرده و به طور مرتب به بدنه و زیرمجموعه خود گوشزد کنند که در نوع برخورد خود با جامعه چگونه عمل کنند.
آوایی در بخش دیگری از سخنان خود ضرورت کار مدیریت را کسب فضائل دانست و گفت: مدیران ما در شرایط خاص موجود باید 2 کار انجام دهند که شامل توجه به وحدت خاص و تلاش خاص با کارهای عالی است.
وی به موضوع وحدت خاص اشاره کرد و ادامه داد: هر یک از ما عیوب و نواقصی داریم و هیچ یک از ما انسان کامل نیستیم اما اگر در شرایط فعلی دست یکدیگر را بفشاریم و باهم باشیم به طور قطع شاهد حل مشکلات کشور خواهیم بود و از این شرایط سخت به سلامت عبور می کنیم.
آوایی، تلاش خاص با کارهای عالی را نیز از دیگر ملزومات مدیریتی دانست و گفت: در شرایط کنونی باید زندگی خود را بدون منت گذاشتن بر سر مردم بگذرانیم و بی وقفه در خدمت جامعه خود باشیم.
وزیر دادگستری با تاکید بر اینکه اختلافات بین مسئولان باید کنار گذاشته شود،گفت: در کشوری زندگی می کنیم که به ازای هر 40 خانواده یک شهید تقدیم نظام و انقلاب شده است و واقعا خانواده معظم شهدا دعواهای ما را در این شرایط سخت تحمل نمی کنند.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه داشتن مسئولیت امانتی سنگین است که باید آنرا مراقبت کنیم،افزود: امانت سپرده شده اقتضائاتی مانند تلاش بی وقفه، تواضع به مردم و دلسوزی نسبت به آنها و از آبروی خود مایه گذاشتن دارد.
وزیر دادگستری خاطرنشان کرد: حل مشکلات مردم امروز به دستان ما سپرده شده است و بی اعتنایی نسبت به این موضوع باعث از بین رفتن گشایش در کارهایمان می شود.
8054*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.