رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین تاکید کرد: مدیران دستگاه ها از طرح هرگونه دعوی و شکایت علیه رسانه ها خودداری کنند.

به گزارش ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی با اشاره به طرح شکایت یکی از شرکت‌های دولتی علیه یکی از خبرنگاران استان و بازتاب آن در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اظهار داشت: تعامل و ارتباط نزدیک مدیران با اصحاب رسانه و خبرنگاران از جمله سیاست‌های دولت است که به دفعات در جلسات و نشست‌های مدیران از سوی استاندار محترم، گوشزد و بر رعایت آن تاکید و تصریح شده است.

وی افزود: در همین راستا مدیران دستگاه‌ها، شرکت‌های دولتی و شهرداری‌ها از طرح هرگونه دعوی و شکایت علیه رسانه‌ها و مطبوعات در محاکم قضایی اجتناب و عنداللزوم از طریق دستگاه اجرایی مرتبط و متولی رسانه‌ها موضوع را پیگیری کنند.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان قزوین تصریح کرد: مدیران دستگاه‌ها باید به شکل شفاف و با سرعت و دقت لازم پاسخگوی سوالات خبرنگاران و اصحاب رسانه به‌عنوان نمایندگان افکار عمومی باشند.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار خاطرنشان کرد: البته از اصحاب رسانه انتظار می رود ضمن انعکاس عملکرد و خدمات انجام گرفته از طرح مطالب و موضوعات بدون بررسی قبلی خودداری کنند و تا زمانی که از صحت و سقم موضوع اطمینان ندارند ار انعکاس آن در سطح افکار عمومی بپرهیزند.

وی افزود: انتشار و انعکاس مطالب قبل از بررسی دقیق و اطمینان از صحت و سقم آن نه تنها کمکی به تنویر افکار عمومی و پیگیری و حل مسائل نخواهد کرد بلکه فضا را ملتهب و متشنج خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.