به گزارش ایرنا منوچهر حبیبی روز دوشنبه در جلسه عقد تفاهم احداث اولین واحد تولیدی لوله های بدون درز کشور که در استانداری برگزار شد، افزود:استان قزوین در جذب سرمایه گذاران صنعتی جزو استان های برتر کشور است و همواره با تصویب آیین نامه های خاص مالیاتی با آغوش باز از همه سرمایه گذاران برای ارتقای توان تولیدی کشور استقبال می کند.
وی افزود: با وجود نیروهای جوان و متخصص خوب در صنایع نفتی و پتروشیمی متاسفانه به اندازه کافی از این ظرفیت ها استفاده نشده است و امیدواریم با راه اندازی اولین کارخانه تولید لوله های بدون درز ایران در قزوین بخش اعظمی از نیروهای متخصص صنایع نفتی و پتروشیمی در این واحد مشغول کار شوند.
حبیبی گفت: موقعیت خوب جغرافیایی و راهبردی استان قزوین در کشور باعث شده است تا سرمایه گذاران فراوانی برای راه اندازی واحدهای تولیدی مختلف به استان مراجعه کنند و با آسودگی تمام به بخش تولید مشغول شوند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت:اولویت های بسیاری زیادی برای سرمایه گذاران در استان قزوین در نظر گرفته شده است و برای نمونه می توان از معافیت مالیاتی 13 ساله به واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی خرمدشت اشاره کرد.
وی خاطر نشان کرد: محدودیت زمین و مشکلات زیست محیطی و همچنین کمبود آب در این شهرک صنعتی به طور کامل رفع شده است و مسئولان با سرعت عمل برای خدمات رسانی به سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی تلاش می کنند.
حبیبی افزود: با توجه به ظرفیت های کمیاب استان قزوین و شهرک صنعتی خرمدشت در کشور با اطمینان کامل می توان گفت که سرمایه گذاران در سال های آینده از جانمایی شرکت خود در این استان رضایت کامل خواهند داشت.
اولین واحد تولیدی لوله های بدون درز کشور با سرمایه گذاری پنج هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی طی 2 فاز در شهرک صنعتی خرمدشت احداث می شود.
6104*6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.