به گزارش روز یکشنبه ایرنا، این اعضا معتقدند بودجه سال 98 شهرداری قزوین دارای انحراف زیادی است.
در همین رابطه، مهدی عبدالرزاقی نایب رییس شورای شهر قزوین حین بررسی هزینه های جاری بودجه 98 شهرداری، ردیف های اعلامی از سوی مدیر بودجه را بی نظم دانسته بود.
وی در جلسه روز گذشته نیز در پاسخ به حسنعلی اصغری معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین مبنی بر اینکه تشخیص انحراف یا عدم هاهنگی بودجه 98 با برنامه 5 ساله دوم شهرداری برعهده کارشناسان است،گفت: وظیفه نظارت بر تحقق برنامه پنجم ساله دوم شهرداری بر عهده اعضای شورا است و امسال بودجه 98 شهرداری با انحراف شدیدی نسبت به برنامه دوم شهرداری تنظیم شده است.
احد چگینی، محسن حق شناس و سیده منیره قوامی از دیگر اعضای شورای شهر قزوین بودند که بودجه 98 شهرداری قزوین را مخالف با برنامه و سیاست های دوم شهرداری عنوان کردند.
فرج الله فصیحی رامندی نیز چندی پیش در جلسه علنی شورا گفته بود که حقوق و مزایا در برخی از ردیف های بودجه بدون منطق افزایش یافته است.
مهدیه قافله باشی دبیر شورای شهر قزوین نیز در خصوص اضافه کار و طرح طبقه بندی مشاغل خواستار یک انسجام و قاعده کلی شد و معتقد بود که جای خالی آن در بودجه 98شهرداری احساس می شود.
همچنین اعضای شورای شهر قزوین در حمایت و صیانت از حقوق شهروندان در حوزه های مختلف اقتصادی، قیمت ها و آتش نشانی انتقادات فراوانی به بودجه پیشنهادی 98 شهرداری وارد ساختند و خواستار اصلاح سریع آن شدند.
بودجه پیشنهادی سال 98 شهرداری قزوین 783 میلیارتومان است.
باید دید سرانجام بودجه شهرداری سال 98 شهرداری قزوین به کجا می انجامد و این بودجه تا چه میزان دستخوش تغییر و تحول خواهد شد.
9925*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.