رئیس هیأت‌مدیره انجمن زنان مدیر کارآفرین گفت: شبکه‌سازی، گسترش و توسعه شبکه زنان کارآفرین نیاز به تکمیل بانک اطلاعاتی دارد تا مسیری که آغاز شده را به خوبی دنبال کرده و به نتیجه دست یابیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، فخرالسادات محتشمی‌پور در مراسم اختتامیه چهاردهمین همایش زنان کارآفرین، زندگی و کار قزوین در دانشگاه بین المللی امام‌خمینی (ره) اظهار کرد: به طور معمول پایان هر همایش، بیانیه‌ای صادر می‌شود که برنامه‌های بعدی بخش دولتی، خصوصی و خود نهاد مدنی که انجمن زنان است، را به نوعی مشخص می‌کند و تکلیف برای برای انجمن را تعیین می‌کند که مسیر آینده به چه نحو است.

وی افزود: به دلیل اینکه نتوانستیم از جمع‌بندی پنل‌ها به راهکاری برای آینده  برسیم و فعلا طرح موضوع شده و به ابعاد مخلتف آن پرداخته نشده، بیانیه صادر نکردیم.

رئیس هیأت مدیره انجمن زنان مدیر کارآفرین ادامه داد: پیش از همایش سه پیش نشست تخصصی در بخش‌های اقتصاد مدیریت، روان‌شناسی و جامعه‌شناسی برگزار شده و هنوز در آغاز راه قرار داریم و باید تحقیق و مطالعه و پژوهش صورت گیرد و در دانشگاه‌ها هم مورد توجه قرار گیرد.

محتشمی‌پور اضافه کرد: برای نخستین بار است که زندگی کارآفرینان را به طور آشکار در جامعه مطرح کرده‌ایم و تجارب آنها در اختیار دیگران گذاشته شده که برای همسانی و هم‌آگاهی افراد مثمرثمر است.

وی خاطرنشان کرد: نیازهای مدنی در بخش دولتی، خصوصی و نهاد مدنی باید جدی گرفته شود و شبکه‌سازی، گسترش و توسعه شبکه زنان کارآفرین نیاز به تکمیل بانک اطلاعاتی دارد تا مسیری که آغاز شده را به خوبی دنبال کرده و به نتیجه دست یابیم.

این مسؤول تصریح کرد: حضور از استان‌های مختلف در چهاردهمین همایش کارآفرینی زنان با عنوان «همایش زنان کارآفرین، زندگی و کار» استان قزوین جالب و قابل توجه بود اما ضعیف بودن حضور دانشجویان جای تأمل دارد.

رئیس هیأت مدیره انجمن زنان مدیر کارآفرین افزود: جاهای دیگری وجود داشت که می‌توانستیم همایش مذکور را برگزار کنیم اما فکر کردیم در دانشگاه و برای آشنایی دانشجویان مفید و لازم است چرا که بحث‌های آکادمیک در کلاس‌های دانشگاهی وجود دارد.

محتشمی‌پور ادامه داد: تعامل نهاد مدنی، دولت و دانشگاه و نقشی که نهاد مدنی در بسترسازی دارد، باید مورد توجه نمایندگان دولت قرار گیرد.

وی اضافه کرد: این در حالی است که زنان حمایت نمی‌خواهند بلکه لازم است بسترسازی و زمینه‌سازی و فضاسازی لازم انجام شود تا زنان ایرانی بتوانند از تمام ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و استعدادهای خود در این بستراستفاده کرده و آنها را شکوفا کنند .

این فعال حقوق زنان یادآور شد: با بسترسازی برای شکوفایی استعدادها و قابلیت‌های بانوان، آنان آن‌طور که باید خود را به جامعه معرفی کرده  و جامعه هم از تمام ظرفیت آنها نهایت استفاده را می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.