محسن اسفندیاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پروژه مشارکتی شهرداری قزوین با شرکت ایرانسل در یک سال گذشته مبنی بر توسعه 40 کیلومتر شبکه فیبر نوری به ارزش 80 میلیارد ریال بود که به اجرا رسید.
وی ادامه داد: توسعه شبکه فیبر نوری جهت دوربین های ترافیکی، ساختمان های اداری و اپراتورهای دارای مجوز برای انجام تبادل و ایجاد بستر پایدار اطلاعات شهری صورت گرفته است.
این مسئول با بیان اینکه شهر قزوین با ایجاد چنین زیرساخت های مناسبی می تواند جاذبه های خوبی را برای سرمایه گذاران ایجاد کند،یادآور شد: این در حالی است که انجام توسعه این نوع شبکه کسب درآمد پایداری را نیز برای شهرداری رقم می زند.
به گفته وی، ایجاد بستر مناسب برای ارایه خدمات نوین با بهره مندی از فناوری اینترنت، آماده سازی بسترهای ارتباطی برای هوشمندسازی شهر، توسعه پروژه های مشارکتی با بستر ایجاد شده، اشتراک شبکه یاد شده با دستگاه های دولتی، دانشگاه ها و ادارات، ایجاد شبکه چتر وای فای و ایجاد شبکه FTTH اتصال تفاطع های فاقد دوربین و تجهیزات الکترونیکی به شبکه اختصاصی شهرداری از جمله مزایای طرح یاد شده هستند.
مدیرعامل سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری قزوین به حفاری های صورت گرفته در یک سال اخیر سطح شهر اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با اقدامات از پیش به عمل آمده نوع ترمیم های صورت گرفته در حد قابل قبولی بوده و در این زمینه نیز مشکلی نداشته ایم.
8054*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.