محمد درافشانی ظهر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: احداث خانه های فرهنگی در نواحی کم برخوردار در دستور کار جدی شهرداری قزوین قرار دارد اما به علت زمان بر بودن ساخت آنها، تصمیم گرفته شد تا پایان عملیات ساختمانی آنها، در نواحی مورد نظر ساختمان هایی به صورت استیجاری برای این نوع فعالیت های تهیه شود.
وی با اشاره به اینکه این مراکز براساس قوانین شهرداری، به صورت مزایده در اختیار فعالان عرصه فرهنگ در مناطق مختلف قرار می گیرد،اظهار داشت: اسناد مزایده این تعداد خانه فرهنگ منتشر شده و برندگان آن نیز تا حدود 10 اسفند ماه سال جاری نیز مشخص خواهند شد.
این مسئول، اعتبار در نظر گرفته شده برای خانه های فرهنگ یاد شده را پنج میلیارد ریال اعلام و یادآور شد: توسعه فضاها و سرانه فرهنگی، ارتقای سطح فرهنگ شهروندی و غنی سازی اوقات فراغت از جمله اهداف ایجاد خانه های فرهنگ به شمار می رود.
درافشانی ادامه داد: برای این منظور خانه های فرهنگ باغ نشاط، عارف، ایثار، باران، آفتاب و یاس در نواحی منفصل شهری و کم برخوردار قزوین در نظر گرفته شده است.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در پایان گفت: مجموعه مدیریت شهری قزوین، توسعه و گسترش مراکز فرهنگی و ورزشی را در دستور کار جدی خود قرار داده و در این زمینه نیز پروژه های عمرانی قابل قبولی از جمله احداث کتابخانه و مجموعه های ورزشی را آغاز کرده است.
8054*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.