مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قزوین از شهرداری‌ها خواست با اولویت‌بندی برنامه‌های خود برای سال آینده، تکمیل طرح‌های نیمه تمام را در اولویت قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مصطفی صالحی عصر امروز شنبه در نشست شورای همیاری شهرداری های قزوین افزود:در سال جاری حذف بند واو و سایر بندهای وصول درآمد از بودجه شهرداری ها در کنار افزایش هزینه ها مشکلات زیادی را برای شهرداری ها ایجاد کرد.

صالحی با تاکید بر پرهیز از تعریف طرح های غیر ضروری، ادامه داد: با توجه به شرایط مالی در بودجه سال 98 باید دقت شود که مبالغ غیرواقعی و غیر قابل تحقق پیش‌بینی نشود.

وی گفت: مدیریت هزینه‌ها، توجه به مشارکت مردم، اطلاع رسانی و شفافیت در امور از مواردی هستند که زمینه اعتماد شهروندان را به شهرداری ها فراهم می‌کند.

صالحی با اشاره به ساماندهی نیروهای انسانی شهرداری ها، افزود: هم اکنون بسیاری از شهرداری‌ها در پرداخت حقوق و مزایا دچار مشکل شده‌اند و باید با مدیریت صحیح از جذب نیروهای غیر متخصص پرهیز کنند.

وی با اشاره به تخصیص بودجه به شهرداری‌ها، اظهار داشت: برای تخصیص بودجه به شهرداری‌ها از محل اعتبارات دولتی و ارزش افزوده پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

صالحی درباره آموزش به کارکنان شهرداری‌ها نیز افزود: آموزش‌هایی که توسط بخش خصوصی انجام می‌شود بیشتر با اهداف تجاری برای این موسسات صورت می‌گیرد و باید این آموزش‌ها ساماندهی شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.