به گزارش ایرنا علی فرخزاد عصر شنبه در نشست شورای همیاری شهرداری های قزوین که در استانداری برگزار شد، افزود: در آستانه فرا رسیدن سال جدید شهرداری ها باید با برنامه ریزی مناسب نقش پر رنگی در ساماندهی گردشگری استان به ویژه در جذب گردشگر ایفا کنند.
وی اضافه کرد: همچنین باید شهرداری ها با توجه به قرار گرفتن در فصل زمستان و احتمال بارش ها در ماه پایانی سال و ایام نوروز آمادگی لازم را برای مقابله با بحران های احتمالی چون سیل داشته باشند.
فرخزاد همچنین با تاکید بر توجه شهرداریها به انضباط مالی، افزود:شهرداری ها با توجه به چند مورد از تخلفات اخیر، باید کنترل جدی بر زیر مجموعه خود داشته باشند چون بسیاری از این تخلفات بیشتر به دنبال بی مبالاتی و بی توجهی به وجود می آید بنابراین باید دقت بیشتری صورت گیرد.
فرخزاد همچنین بر شفاف سازی هزینه ها و درخواست ها در شهرداری ها تاکید کرد و گفت: پیشنهاد کرده ایم برای شفاف سازی عملکردها، تصمیمات شوراهای شهر به طور دقیق در اختیار مردم قرار گیرد تا همه در جریان موضوعات و تنگناها قرار داشته باشند.
معاون استاندار قزوین در ادامه از ساماندهی نیروهای انسانی جذب شده در شهرداری های استان و تصمیم گیری در این خصوص طی روزهای آینده خبر داد.
7388* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.