به گزارش ایرنا،منوچهر حبیبی روز شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خاطر نشان کرد: خودداری بانک ها از پرداخت تسهیلات با سیاست های دولت متضاد است و هیچ بهانه ای برای کم کاری مورد قبول نیست.
وی افزود: در صورت همراهی نکردن بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با بانک مرکزی مکاتبه کرده تا با بانک های کوتاهی کننده برخورد شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت : واحدهای تولیدی استان برای ماندن در دایره رقابت با شرکت های خارجی و جلوگیری از کاهش تولید نیازمند تسهیلات اعطایی دولت هستند و بانک ها به عنوان واسطه می توانند کمک رسان اقتصاد و تولید کشور باشند.
حبیبی با تاکید بر حمایت سیستم بانکی از واحدهای تولیدی، اضافه کرد: البته تمام مشکلات واحدهای تولیدی را نمی توان به مسایل مالی مرتبط دانست ولی بخش اعظمی از مشکلات صنایع استان به کمبود سرمایه در گردش و نقدینگی باز می گردد.
وی با بیان اینکه همه مسئولان بانکی به مسایل اقتصادی واحدها با شتاب بیشتری رسیدگی کنند، خاطر نشان کرد: امیدواریم قزوین همانند سال گذشته در دریافت تسهیلات رفع موانع تولید در جایگاه سوم کشور قرار گیرد و تا پایان سال جاری شاهد نزول رتبه استان در زمینه پرداخت ها نباشیم.
6104* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.