به گزارش ایرنا، محمد علیپور روز شنبه در مجمع انتخاباتی هیات انجمن های ورزشی استان که در اداره کل ورزش و جوانان قزوین برگزار شد، افزود: تا زمانی که مشکل تامین لوازم ورزشی برای انجمن های ورزشی مرتفع نشود نمی توان انتظار داشت که به توسعه این رشته ها دست یابیم.
وی اضافه کرد: هم اینک در ساخت لوازم انجمن های ورزشی مانند تخته دارت با مشکل مواجه بوده و اغلب تجهیزات این رشته ها وارداتی هستند که امیدواریم با روی آوردن به تولید داخل این روند تغییر کرده و شاهد توسعه بیشتری در این رشته ها باشیم.
علیپور در مورد رشته های ورزشی تصریح کرد: رشته های ورزشی این فدراسیون در حوزه هوایی، آبی، ساحلی، زمین چمن، خاکی و سالن های ورزشی نوپا هستند و آینده خوبی پیش روی این رشته ها وجود دارد.
این مسئول ورزشی به اهمیت رشته های ورزشی جدید در کشور اشاره کرد و افزود: زمانی که رشته کبدی به انجمن تبدیل شد، هیچ کس باور نمی کرد بتواند 2 مدال طلای تیمی را از آن خود کند و ما همواره نیازمند رشته های جدید در کشور هستیم.
علیپور ادامه داد: در بازی های داخل سالن آسیا در ترکمنستان و عشق آباد توانستیم با کسب 12 مدال به کاروان ورزشی کشور یاری برسانیم و این نشان از توانمندی انجمن های ورزشی است.
وی تاکید کرد: اگرچه انجمن های ورزشی در ظاهر یک فدراسیون است اما درون این فدراسیون چندین فدراسیون دیگر با رشته های متعدد و مختلف گنجانده شده اند.
علیپور عنوان داشت: با افزایش اعتبارات و توسعه رشته های ورزشی می توانیم در بین مردم غرور ملی ایجاد کنیم و انجمن های ورزشی در این مورد بسیار توانمند هستند.
رییس فدراسیون انجمن های ورزشی خاطرنشان کرد: دنیای ورزش همواره با حامیان مالی هدایت می شود و قطعا نیازمند حمایت های بیشتر بخش خصوصی برای توسعه رشته های ورزشی زیر مجموعه فدراسیون هستیم.
وی یادآور شد: استان قزوین در هیات انجمن های ورزشی خوب عمل کرده و ما انتظار داریم شاهد دستاوردهای بزرگی در این رشته در استان قزوین باشیم.
از 16 رشته ورزشی در زیرمجموعه هیات انجمن های ورزشی استان قزوین، 11 رشته فعال است.
9925* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.