عضو شورای شهر قزوین گفت: تاکنون با کلیات بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین مشکل خاصی نداشته‌ایم اما طراحی و مطالعات بودجه دارای مشکل است.

مهدیه سادات قافله‌باشی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: با توجه به اینکه وارد سال سوم بودجه شهرداری قزوین می‌شویم، حجم زیادی از مطالعات، شورای شهر را از کار باز می‌دارد و نبود فرصت مطالعه موجب می‌شود زمان بسیاری را از دست بدهیم.

عضو شورای شهر قزوین ادامه داد: بودجه امسال شهرداری قزوین نسبت به سال گذشته رشد زیادی نداشته و بزرگترین وظیفه شهرداری، تکمیل زیرساخت‌ها در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه عمرانی است.

وی خاطرنشان کرد: بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین با نگاه عمرانی لحاظ شده و 71 درصد بودجه عمرانی در نظر گرفته شده که به دلیل اینکه بودجه عمرانی چرب تر و غالب است، نقطه قوت شهرداری قزوین محسوب می‌شود.

این عضو شورای شهر قزوین افزود: باید بپذیریم که پرسنل شهرداری کمترین حقوق دریافتی را دارند و طبیعتا به واسطه‌ تشتتی که در نوع استخدام آنها وجود دارد، تنها چیزی که می‌تواند حقوق آنها را ترمیم دهد، در قالب اضافه کار و طرح رفاهی است.

قافله‌باشی ادامه داد: تا زمانی که طرح طبقه‌بندی برای پرسنل شهرداری شامل نشود، سختی کار نتوانند اخذ کنند و نوع استخدام‌ها یکدست نشود مجموعه شهرداری قزوین مجبور است با مفاهیم اضافه کار، ستاد رفاهی و هر آنچه که در این قالب می‌گنجد، حقوق پرسنل شهرداری را ترمیم بخشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا طرح طبقه‌بندی در بودجه پیشنهادی شهرداری لحاظ شده، توضیح داد: این طرح سال گذشته برای آتش‌نشانی با توجه به شرایط سخت و خاص، انجام شد که در بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین برای یک نوع استخدام درنظر گرفته شده و موجب رشد 400 درصدی حقوق یک سِری افراد می‌شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.