به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مسعود حق لطفی روز چهارشنبه در این رابطه افزود: با توجه به کمبود اعتبارات و ضرورت تکمیل طرح های شریانی و مهم استان، نشستی با نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.
وی ادامه داد: خوشبختانه پس از ارایه توضیحات فنی و تاکید بر اهمیت اجرای طرح های یاد شده، دستور تامین اعتبارات مورد نیاز در این خصوص صادر شد.
رییس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان قزوین اضافه کرد: با احداث و تکمیل جاده های یاد شده بدون شک شاهد تحولات گسترده و سازنده ای در حوزه حمل و نقل استان خواهیم بود.
به گفته حق لطفی، بهره برداری از مسیرهای قزوین -الموت- تنکابن و قزوین -رحیم آباد- کلاچای می تواند بخش بزرگی از مشکل ترافیک را در مسیرهای منتهی به شمال کشور حل کرده و بار ترافیکی موجود را نیز تا حدود زیادی مرتفع کند.
مدیرکل راه و شهرسازی در پایان منطقه الموت را پهنه ای تاریخی و دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی فراوان دانست و گفت: بهره برداری از مسیرهای منتهی به استان های مازندران و شرق گیلان می تواند بستر بسیار مناسبی را برای استفاده از ظرفیت های یاد شده فراهم کند.
8054* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.