به گزارش ایرنا، محمد قاسمی روز چهارشنبه در پنجمین جلسه شورای حفظ حقوق بین المال در امور اراضی و منابع طبیعی استان که در دادسرای شهر قزوین برگزار شد، افزود: پیشگیری از تغییر کاربری اراضی از موضوعاتی است که همواره مورد تاکید مسئولان قضایی استان قرار دارد.
وی اضافه کرد: در همین راستا رییس کل دادگستری استان با روسای دستگاه های اجرایی مکاتبات لازم را انجام داده است تا پیشگیری از تغییر کاربری اراضی ملی و دولتی استان با جدیت بیشتری صورت گیرد.
قاسمی با بیان اینکه راهکارهای مقابله با تغییر کاربری اراضی در قانون لحاظ شده است، اما مورد توجه قرار نمی گیرد، اظهار داشت: تنها روشی که برای مقابله با تغییر کاربری اراضی دنبال می شود، تشکیل پرونده‌های قضایی است که این مساله خود به طولانی شدن روند پیشگیری و مقابله منجر می شود.
این مسئول قضایی در ادامه عنوان داشت: تشکیل پرونده قضایی برای مقابله با تغییر کاربری اراضی یک اقدام فرسایشی است و نمی تواند به نحو مطلوب از تغییر کاربری اراضی جلوگیری کند.
وی به حضور حماسه ساز مردم در یوم الله 22 بهمن اشاره کرد و یادآور شد: راهپیمایی 22 بهمن به قدری وسیع و گسترده بود که حتی شبکه های بیگانه نیز به بازتاب گسترده آن اقدام کردند و این موضوع نشان دهنده عظمت نظام و انقلاب است.
قاسمی با بیان اینکه وظیفه مسئولان در قبال مردم با این حضور حماسه ای سنگین تر شد، افزود: با توجه به تحریم های ظالمانه دشمنان مردم فشارهای اقتصادی فراوانی را تحمل می کنند و همه باید برای حل مشکلات معیشتی مردم تلاش کنیم.
9925*6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.