رئیس شورای‌شهر رازمیان گفت: گزینه جدید شهرداری‌شهر رازمیان روی میز استاندار قزوین قرار گرفته است.

علی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: شهر رازمیان جزو شهرهای زیر 10 هزار نفر است که مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای آمار جمعیتی و بسیار سخت به شهرداری رازمیان پرداخت می‌شود که موجب شده با مشکل مواجه شویم.

وی با اشاره به انتصاب دو ماه پیش ایزدمهر زارعی شهردار پیشین شهر رازمیان به‌عنوان معاون شهردار منطقه 3 قزوین افزود: پس از رفتن وی، عباس شفیعی به‌عنوان گزینه جدید شهرداری به استانداری قزوین معرفی شد.

رئیس شورای شهر رازمیان ادامه داد: بعد از 45 روز، از دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین اعلام شد که با انتصاب ایشان موافقت نمی‌شود و فرد دیگری را معرفی کنید.

حیدری اضافه کرد: از سوی شورای شهر رازمیان بیان کردیم که موضوع مذکور، مکتوب اعلام شود که با ارسال نامه مکتوب از سوی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، گزینه شهرداری رازمیان تایید نشد و شاهین اسعدی را به‌عنوان گزینه جدید شهرداری به استانداری قزوین معرفی کردیم.

وی تصریح کرد: چهارشنبه هفته گذشته شاهین اسعدی از سوی شورای شهر رازمیان به‌عنوان گزینه جدید شهرداری این شهر به دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین معرفی شد که فعلا در مرحله بررسی قرار دارد.

رئیس شورای شهر رازمیان اضافه کرد: از بین هفت گزینه به‌عنوان گزینه‌های شهرداری رازمیان، شاهین اسعدی با اتفاق نظر پنج عضو شورای این شهر و پنج رأی، به عنوان گزینه شهرداری انتخاب شده است.

حیدری خاطرنشان کرد: در انتخاب گزینه جدید شهرداری رازمیان، اعضای شورای‌شهر طبق فشارهای سیاسی و جبهه و جناح خاصی اقدام نکرده گرچه تماس‌هایی با اعضای شورای این شهر گرفته شده اما در نهایت خود اعضای شورای شهر به طور مستقل، تصمیم نهایی را أخذ کرده است.

وی با بیان اینکه شهرداری رازمیان به سرپرستی علی رشوند مدیریت می‌شود، تصریح کرد: با توجه به زمین‌ماندن امور شهری و کندی در روند خدمات‌رسانی به مردم شهر رازمیان، تسریع در تعین تکلیف گزینه معرفی شده شهرداری این شهر از سوی مسئولان استان قزوین ضروری است.

رازمیان در بخش الموت‌غربی استان قزوین قرار دارد و حدود 16 سال است که به شهر تبدیل شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.