سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: مردم با حضور در یوم الله 22 بهمن امسال برای چهلمین بار، دشمنان نظام و استکبار جهانی را ناکام و عزادار می‌کنند.

منوچهر حبیبی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: مردم با حضور در یوم الله 22 بهمن امسال برای چهلمین بار، دشمنان نظام و استکبار جهانی را ناکام و عزادار می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی هیچ چیزی را با انقلاب، امام خمینی«ره» و رهبری معامله نمی‌کنند، افزود: گرچه مشکلات اقتصادی و گرانی‌ها وجود دارد اما حساب مسائل و مشکلات موجود با نظام، امام راحل، دین و رهبری جدا است و مردم این مهم را تشخیص می‌دهند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین ادامه داد:  مسئولان هم وظیفه دارند دین خود را نسبت به انقلاب ادا کنند و با توجه به همیشه در صحنه بودن مردم، در رفع مشکلات اقتصادی و مهار گرانی‌ها تلاش کنند.

این مسئول تصریح کرد: دشمنان نظام و به ویژه آمریکا در تمام صحنه‌ها از ایران اسلامی زخم خورده و از سوریه، یمن و افغانستان هم ضربه دیده و به دنبال اثبات به اصطلاح ابرقدرتی و احیای خودش است که باید بدانند مردم با حضور پررنگ خود در راهپیمایی 22 بهمن آنان را عزادار می‌کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین افزود: مردم و انقلابیون استان قزوین در تمام صحنه‌های انقلاب حضور پررنگ و نقش اساسی ایفا کرده‌اند و قبل از انقلاب اسلامی هم در تمام مراسم و مناسبت‌ها انقلابیون و اثرگذاران پیشقراول بوده‌اند.

حبیبی ادامه داد: مردم و انقلابیون استان قزوین در حرکت‌ها و نهضت‌های اسلامی حضور پررنگ داشتند که بسیاری از آنها گرچه نیستند و جایشان خالی است، اما قطعا جایشان سبز است و مردم آنان را گرامی خواهند داشت و راه آنان را ادامه می‌دهند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.