منوچهر حبیبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم ایران، انقلاب و نظام اسلامی را با هیچ چیز معامله نخواهند کرد چون آن را به راحتی به دست نیاورده اند.
حبیبی گفت:انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی خونبهای هزاران شهید است بنابراین عبور از انقلاب، خوابی است که هیچ زمانی برای دشمنان تعبیر نخواهد شد.
وی گفت:مردم ،حساب انقلاب و نظام اسلامی را از مشکلات اقتصادی و گرانی ها تمیز می دهند و پای انقلاب،امام (ره)،مقام معظم رهبری،دین و ارزشهای اسلامی ثابت قدم بوده اند و خواهند ماند.
معاون استاندار قزوین اضافه کرد: به لطف خداوند و دعای خیر مقام معظم رهبری و مراجع تقلید، 22 بهمن امسال باشکوه تر از همیشه برگزار خواهد شد و نقشه های شوم دشمنان در این زمینه یک بار دیگر نقش برآب می شود.
حبیبی ادامه داد: مسئولان و مدیران، مدیون و بدهکارمردم هستند و باید با تلاش شبانه روزی و خدمت بی منت برای رفع مشکلات اقتصادی و گره گشایی از زندگی مردم همت بگمارند.
وی اضافه کرد: به لطف پروردگار با حضور گسترده و باشکوه مردم، عید 22 بهمن امسال،روز عزای دشمن خواهد شد و برای باری دیگر برگ های زرینی از افتخار و حماسه در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت می شود.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.