به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز دوشنبه در میان ازدحام پرشور راهپیمایی 22 بهمن به خبرنگار ایرنا گفت: سالگرد چهلمین پیروزی انقلاب اسلامی گذار به مرحله کمال و بلوغ فکری است و مردم از این به بعد شاهد دستاوردهای مکرر انقلاب اسلامی خواهند بود.
وی اضافه کرد: امروز در 22 بهمن مردم بر خلاف تصورات دشمن جشن پیروزی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را پرشور تر از سال‌های گذشته برگزار کردند و این نشان از پختگی و بلوغ فکری مردم انقلابی است.
حبیبی با بیان اینکه افق فکری و سیاسی انقلاب اسلامی در چهل ساله دوم انقلاب شروع شده، اظهار داشت: رشد و شکوفایی مردم در چهل ساله دوم انقلاب اسلامی از امروز شروع شده و مردم ولایت مدار ایران همواره برای دستیابی به دستاوردهای انقلاب اسلامی پای نظام و انقلاب ایستاده اند.
این مسئول تاکید کرد: حکومت های لیبرالی و سرمایه‌داری می دانند که پایه‌های نظام و انقلاب بسیار محکم و استوار است و به همین خاطر مدام درحال توطئه افکنی و ایجاد موانع در مسیر انقلاب اسلامی هستند.
حبیبی به وحدت مردم ایران حول کلمه انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: برای پیروزی انقلاب اسلامی مجاهدت‌های فراوانی صورت گرفته و امروز همه آحاد جامعه باید در این جشن 40 سالگی سهیم باشند.
9925/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.