به گزارش ایرنا فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در این مراسم با بزرگداشت مقام شهدا گفت: فرزندان شهدا در مکتب سید الشهدا (ع)، بزرگ شده اند و هزاران کیلومتر خارج از مرزهای کشور با دشمن جنگیدند.
هاشم آذربایجانی افزود: دشمنان فکر می کردند پس از شکست تمام توطئه هایشان، تنها راه شکست دادن انقلاب ایران آموزش دادن نیروهای مثل خودشان است از این رو داعش را انتخاب کرده و به طرف ما فرستادند اما شکست خوردند.
آذربایجانی ادامه داد: اگر مدافعان حرم نبودند ما باید امروز در همین قزوین با داعشی ها می جنگیدیم.
وی با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در طول این 40 سال به برکت خون جوانان و ایستادگی خانواده های محترم شهدا و هدایت مقام معظم رهبری پیشرفت های جمهوری اسلامی به حدی رسید که ایران امروز جزو هفت کشور و قدرت برتر جهان است.
وی اظهار داشت: اینها همه نتیجه ایثارگری های رزمندگان ، جانبازان و آزادگان است که ما را به مرحله ای رسانده که در ساخت موشک جزء پنجمین کشور و یا در موشک‌های نقطه‌زن اولین کشور جهان هستیم.
آذربایجانی افزود: با تمام این دستاوردها، اکنون عده ای مشکلات اقتصادی کشور را ناشی از عدم نظارت و رسیدگی رهبر انقلاب می دانند در حالی که اگر هدایت های داهیانه ایشان نبود انقلاب تاکنون شکست خورده بود.
7388/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.