به گزارش روز جمعه ایرنا این مسابقات به میزبانی شهرستان تاکستان در مجموعه ورزشی 15 خرداد برگزار شد.
در این رقابت ها در ماده اکیناکه تک رده سنی خردسالان خانم ها مریم بابایی، نورا بهرامیان و بهار سلیمانی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
دنیا صفویه، فاطمه عسگری و مرضیه حمدالهی نیز نفرات اول تا سوم این مسابقات در رده نونهالان و همچنین هانیه باقری، ریحانه سادات عابدینی و نرگس اکبری نفرات اول تا سوم رده نوجوانان را تشکیل می دهند.
در رده سنی جوانان (امید) نیز مقام اول به عارفه محمد زاده اصل رسید و گلسا محسنی آرا و زهرا علیمحمدی در جایگاه های دوم و سوم ایستادند.
فرشته زرآبادی، مهسا سلیمانی و میترا عمویی به عنوان نفرات اول تا سوم رده جوانان و کبری اکبری، کلثوم سلیمانی و طاهرخانی مقام های اول تا سوم رده پیشکسوتان معرفی شدند.
در ماده آکیناکه دوبل در رده سنی نونهال به ترتیب احترام صاحبی، نیایش کلهر و آروشا صمیمی مهر مقام اول تا سوم را به دست آوردند.
در نهایت تیم های شهرستان قزوین، تاکستان و آبیک به عنوان تیم های اول تا سوم این دوره از مسابقات اسپوکس استان قزوین معرفی شدند.
ورزش اسپوکس برگرفته از انواع ابزار های جنگی و غیر جنگی ایران باستان به شکل ایمن (اسفنجی) است که ازتحرک بالایی برخوردار بوده و نیاز به سرعت ، هوشیاری و قدرت دارد.
7388/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.