به گزارش ایرنا روز دوشنبه 22 بهمن ماه درخت پربار انقلاب اسلامی بعد از گذراندن سال های تلخ و شیرین و عبور از گردنه های سخت قدم در چهل و یکمین سال پیروزی خود می گذارد.
سال هاست دولت های اسلام ستیز در آمریکا و اسرائیل می آیند و می روند اما این نهضت انقلاب اسلامی است که همچون سروی ثابت قدم مانده و نظاره گر حقارت استکبار است.
این بار نیز که دشمنان قسم خورده ملت و نظام جمهوری اسلامی شب ها خواب نابودی نظام جمهوی اسلامی را می بینند و روزها نقشه فروپاشی آن را می کشند این آحاد ملت ایران هستند که با وجود تمام مشکلات داخلی و خارجی همچنان وفادار آرمان های امام و انقلاب خود مانده و این وفاداری را در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن با پیوستن به سیل خروشان هموطنان خود نشان داده و به سمت قله ماندگاری و پیروزی نهایی حرکت خواهند کرد.
این عزم و اراده برای حضور در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را می توان از همین حالا در صحن مسجد النبی(ص) و فریاد لبیک نمازگزاران جمعه به دعوت امام جمعه شهرشان برای حضور در راهپیمایی دید.
یک مادر 56 ساله در بدو ورود به مسجد النبی در خصوص این که آیا امسال در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهد کرد گفت: به طور حتم همینطور که 30 سال است هر هفته در نمازهای جمعه شرکت کرده ام ، در راهپیمایی هم حضور خواهم داشت.
فاطمه محمودی افزود: شاید امسال مشکلات معیشتی مردم بسیار بیشتر شده و بسیاری از خانواده ها در تامین نیازهای اساسی خود نیز مشکل دارند اما اینها دلیل نمی شود که نخواهیم در راهپیمایی شرکت کنیم.
این شهروند قزوینی، شرکت در راهپیمایی برای ایرانی مسلمان را یک وظیفه ملی و دینی دانست و ادامه داد: انقلاب اسلامی با اراده و همت مردم بود که به پیروزی رسید و به طور قطع در ادامه هم با حمایت مردم است که ماندگار می شود.
ابوالفضل یزدانی دیگر نمازگزاری بود که با تاکید بر لزوم شرکت در راهپیمایی 22 بهمن گفت: امروز که جنگ اقتصادی دشمن علیه ایران شدت گرفته، کنار آمریکا ماندن خیانت بزرگ و حضور گسترده در راهپیمایی وظیفه است.
وی افزود: ملت ما باید بداند که ناامید کردن مردم از نظام و دولت هدف اصلی آمریکا از این تحریم ها و تورم است بنابراین دلسردی ما در این شرایط ، موجب امیدواری هرچه بیشتر استکبار جهانی نسبت به نقشه ها و توطئه هایش خواهد شد.
یزدانی ادامه داد: امروز همه مردم ایران باید به خاطر سربلندی میهن پشت رهبر خود ایستاده و برای حفظ انقلاب و سرپا نگه داشتن پایه های آن تلاش کند.
نرگس نوری مادر جوانی که به همراه دختر کوچکش در مسجد النبی حاضر شده بود نیز به خبرنگار ایرنا گفت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن موضوعی نیست که با تغییرات در اقتصاد داخلی کشور ارتباطی داشته باشد و همه ما با وجود تمام نارضایتی ها باید در این راهپیمایی شرکت کنیم.
وی افزود: نسل های پیش از ما هم به طور قطع با چنین مشکلاتی رو به رو بوده اند که جنگ تحمیلی هشت ساله یکی از مصادیق آن است اما این دلیل نمی شد که از شرکت در راهپیمایی کوتاهی کنند.
نوری با بیان اینکه آمریکا با همه ادعاهای واهی که دارد هیچ کاری نمی تواند علیه ملت ایران کند ، ادامه داد: فرقی ندارد از کدام نسل باشیم، همه همچون ید واحده ای اجازه نمی دهیم خون شهدا پایمال شود.
محسن رجبی یکی دیگر از نماز گزاران جمعه نیز گفت: هر زمان که ملت ما با مشکل داخلی و خارجی مواجه بوده در صحنه حضور یافته و این را در 40 سال گذشته به خوبی ثابت کرده است.
وی افزود: انقلاب اسلامی زنده است و مطمئنا مردم ایران برای دفاع از دین ، تمامیت ارضی و وحدت ملی پای کار می مانند و در راهپیمایی شرکت می کنند.

*** مردم ایران وفاداری به انقلاب را در راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهند داد
استاندار قزوین نیز که در نماز جمعه حضور یافته بود ، گفت: دشمنان تلاش زیادی دارند تا نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه داده و جوانان را که پیش از انقلاب را ندیده اند از جمهوی اسلامی مایوس کنند، غافل از اینکه ملت ایران هرگز اجازه نمی دهد این حکومت دینی و مردم سالار با کوچکترین مشکلی مواجه شود.
عبدالمحمد زاهدی افزود: مردم ما پایمردی و وفاداری خود به این انقلاب را در راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهند داد که چگونه با همه سلیقه ها و گرایش های سیاسی از امام، انقلاب و مسئولان جمهوری اسلامی حمایت می کنند.
وی اضافه کرد: حرکتی که با بنیانگذاری امام خمینی(ره) و با پشتیبانی ملت ایران آغاز و در ادامه راه با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری به پیش رفته است به خوبی، عدالتخواهی و استکبار ستیزی ایران را به جهانیان نشان داده است.
زاهدی با اشاره به تلاش های دشمن برای نابودی نظام جمهوری اسلامی در چهلمین سال عمر انقلاب افزود: مردم ایران که در سال 57 با دست های خالی در مقابل رژیم زورگوی طاغوت ایستادند و این انقلاب را به پیروزی رساندند امروز هم با وجود تمام مشکلات، بینش درست از توطئه های دشمن و درک شرایط فعلی دولت با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان می دهند که شرایط تغییری نکرده و همچنان وفادار آرمان های امام و رهبرشان هستند.

***راهپیمایی 22 بهمن ماه روز شکست استکبار در برابر ملت حماسه آفرین ایران خواهد بود
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین نیز گفت: همه می دانیم توجه مردم شریف ایران اسلامی به آموخته های امام راحل بود که دهه فجر را همچون عیدی بزرگ به ملت ارزانی کرد.
آیت الله عبدالکریم عابدینی افزود: امروز نیز در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که دشمن پرادعاتر و در عین حال زبون تر از پیش در خواب نابود کردن این نظام برآمده از الله است ، مردم صبور و همیشه در صحنه قزوین همچون همیشه وحدت و یکپارچگی خود را با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهند داد.
وی اضافه کرد: استکبار جهانی هر سال در آستانه دهه مبارک فجر به هر شکل ممکن توطئه جدیدی را برای دلسرد کردن مردم آغاز کرده تا این مردم را از حضور در راهپیمایی و جشن بزرگ 22 بهمن ماه بازدارد اما مردم ما هوشیارتر از آن هستند که فریب چنین نقشه هایی را بخورند.
آیت الله عابدینی افزود: نجات حقیقی کشور تنها با توکل به خداوند متعال، پیروی از ولی فقیه و همت و اراده مردم امکان پذیر است و برای جلوگیری از نابودی و تداوم و ماندگاری این نظام مقدس تنها راه حل در وحدت و همدلی و انسجام ملت است که نماد آن را می توان در خلق حماسه ای دیگر در راهپیمایی 22 بهمن ماه به معرض نمایش گذاشت.
7388/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.