به گزارش ایرنا، داود محمدی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه آبیک افزود: مشکل کم آبی تنها مربوط به شهرستان آبیک نیست و 14 شهر و 194روستای قزوین با این مشکل بزرگ مواجه هستند اما تلاش می شود با انتقال آب از سد طالقان بخش زیاد از این مشکل برطرف شود.
وی اضافه کرد: به منظور حل مشکل آب آبیک از چند سال گذشته جلسات و مکاتبات زیادی با وزارت نیرو و سایر دستگاه ها انجام شد تا درنهایت موضوع انتقال آب از سد طالقان به قزوین به تصویب رسید.
محمدی ادامه داد: در نهایت با جلب موافقت در خصوص انتقال سهمیه 60 میلیون متر مکعب آب از سد طالقان به قزوین عملیات اجرایی آن آغاز شد و در مرحله اول لوله گذاری انتقال آب به شهرستان آبیک اجرا خواهد شد.
وی امنیت را از بزرگترین و مهم ترین دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و گفت: هم اکنون بر خلاف تمام تبلیغات نادرست علیه ایران ، بیشترین نا امنی ها در دل اروپا و آمریکا اتفاق می افتد اما ایرانیان در کمال امنیت و آرامش و راحتی مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه را برپا می کنند.
محمدی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی دستاوردهای زیادی دارد اما در کنار آن باید مشکلات مردم را هم حل کرد چون پایه های نظام بر همت مردم و شهدا استوار شده است.
وی با بیان اینکه ایرانی که با فناوری پیشرفته می تواند پهباد آمریکایی را سالم به زمین بنشاند به طور قطع در تمام عرصه ها نیز امکان پیروزی دارد افزود: این پیشرفت در صورت وجود مسئولان و خادمان خدمت گزار به مردم میسر می شود و این پذیرفته نیست مسئولی فقط به هشت ساعت کار اداری بسنده کند، بلکه باید با روحیه جهادی و بسیجی و انقلابی در تمام ساعات شبانه روز به مشکلات مردم رسیدگی کند.
7388/60122
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.