طی مراسمی و با حضور پیوندی رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور، پایگاه امداد و نجات جاده ای بین شهری شهرستان آبیک افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، طی مراسمی و با حضور علی اصغر پیوندی رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور، حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین، رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس، زرآبادی نماینده مردم قزوین،البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک، حجت الاسلام سیدمحمد حسینی میرامینی امام جمعه شهر آبیک و دیگر مسوولان این شهرستان و استان پایگاه امداد و نجات جاده ای بین شهری شهرستان آبیک افتتاح شد.

15 سال بود که امدادگران شهرستان آبیک در کانکس مشغول به فعالیت بودند که با احداث ساختمان جدید پایگاه امداد و نجات جاده ای بین شهری، در این پایگاه مشغول به فعالیت می‌شوند.

این پایگاه امداد و نجات جاده ای بین شهری در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع، 375 مترمربع زیربنا، 200 متر دیوارکشی با 10 میلیارد و 90 میلیون ریال اعتبار شامل هفت میلیارد و 340 میلیون ریال اعتبار ملی و دو میلیارد و 750 میلیون ریال اعتبارات استانی و محل سفر ریاست جمهوری احداث شده است.

این پایگاه در دو طبقه شامل واحد اکیپ امدادی با تجهیزات ست نجات و آمبولانس، واحد خواهران و برادران به طور مجزا با ظرفیت 100 نفر و اسکان اضطراری برای مسافران احداث و به بهره‌برداری رسیده و پنج نفر از نجاتگران مشغول به فعالیت و خدمات رسانی به مردم خواهند بود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.