به گزارش ایرنا آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به حدیثی از این بانوی بزرگوار اشاره کرد و گفت: خداوند پیروی و اطاعت از اهل بیت عصمت و طهارت را موجب نظم و جلوگیری از تفرقه می داند.
وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران نیز انقلاب معنوی و حسینی بود و مردم با محبت اهل بیت عصمت و طهارت( ع ) در مقابل دشمن و حکومت طاغوت مقاومت و ایستادگی کردند و ادامه حرکت این انقلاب و صدور آن به کشورهای دیگر نیز متاثر از انقلاب زهرایی بود.
وی در خصوص سالروز آغاز عملیات والفجر هشت نیز گفت: این عملیات بزرگ ضربه بزرگی بر پیکره رژیم بعث عراق وارد کرد.
امام جمعه قزوین همچنین با اشاره به سالروز همبستگی همافران ارتش با امام ( ره ) گفت: این افراد با شجاعت و لباس رزمی در محضر ایشان حضور یافتند و پیروی خود را اعلام کردند و همین حرکت آنها ضربه بزرگی به رژیم شاه وارد کرد و آمریکا و همپیمانانش را مایوس کرد و خیلی زود انقلاب مردم به پیروزی رسید.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: ایران در چهل سال گذشته در بخش ها و عرصه های مختلف نظامی، علمی و فناوری، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی دستاوردهای بزرگی داشته که موجب حیرت جهانیان شده است.
آیت الله عابدینی ادامه داد: نظامی که به چنین دستاوردهای بزرگی رسیده می تواند در بسیاری از عرصه های دیگر نیز موفق عمل کند به شرط آن که افراد انقلابی و مومن به جای بیماران جناحی و مال اندوز بر صدر امور بنشینند.
وی با بیان اینکه بارها تجربه ثابت کرده هرجا که انقلابی عمل شده کشور به موفقیت رسیده است، گفت: در برجام، موازین انقلابی نادیده گرفته شد و ضررهای بسیاری از آن دیدیم.
امام جمعه قزوین گفت: امروز باید با درس گرفتن از این تجربه تلخ بدانیم آمریکا و اروپا در چپاول و غارتگری و استعماری تفاوتی با یکدیگر ندارند و ما باید هوشیار باشیم تا دشمنان انقلاب را مایوس کنیم.
امام جمعه قزوین افزود: دشمن هر ساله در آستانه 22 بهمن علیه ملت ایران مشکل می آفریند تا آنان را از حماسه آفرینی برحذر دارد.
امام جمعه قزوین افزود: این بار نیز ملت ایران همچون سال های گذشته و حتی پرشورتر از قبل برای حمایت از خدمتگذاران صادق و جلوگیری از افتادن اختیار امور کشور به دست حاکمان بیمار و غارتگر و برای مایوس کردن دشمنان خود با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن باید حماسه آفرینی کنند.
7388/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.