به گزارش ایرنا عبدالمحمد زاهدی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه قزوین افزود: مردمی که در سال 57 با دست خالی به پیروی از رهبر خود در مقابل حکومت طاغوت ایستادگی کردند امروز هم با وجود تمام مشکلات داخلی و خارجی و وضعیت دشوار اقتصادی ، ایستادگی خود را نشان خواهند داد.
وی با بیان اینکه دولت نیز مشکلات اقتصادی مردم را درک می کند، اظهار داشت: استکبار جهانی در طول چهل سال گذشته همواره به دنبال القای ناکارآمدی نظام مبتنی بر دین و ناتوانی آن در حل مشکلات بوده است.
زاهدی افزود: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که شرق و غرب معتقد بودند دین افیون توده هاست و حکومت دینی توان و اداره امور را ندارد.
زاهدی با اشاره به تحریم ها و توطئه های استکبار علیه ایران ادامه داد: ملت ما از همان ابتدا با تحریم آشنا بوده و با تجربه آن در همان سال های آغازین شکل گیری نظام جمهوری اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نسبت به آن آبدیده شده است.
زاهدی ادامه داد: با وجود تمام بحران ها و معضل های بزرگ ، خدمات نظام نسبت به سال 57 قابل مقایسه نیست و به ویژه با توجه به انواع مشکلات داخلی و خارجی دستاوردهای زیادی کسب شده است.
وی گفت: بر خلاف آن دوران که امکانات و درآمدهای نفتی در پایتخت متمرکز بود امروز در دورترین و محرومترین مناطق کشور خدمات به صورت عادلانه توزیع شده است.
زاهدی خاطرنشان کرد: اگر همراهی مردم در پیشبرد و اجرای امور نبود این دستاوردها هم شکل نمی گرفت.
وی با اشاره به دستاوردهای جمهوری اسلامی در شاخص های مختلف گفت: امروز محصولات کشاورزی قزوین بیش از چهار میلیون تن است.
به گفته زاهدی در عرصه صنعت نیز تا سال 57 تنها یک شهرک صنعتی در قزوین فعال بود ولی امروز بیش از 20 شهرک و ناحیه صنعتی در استان فعالیت می کند.
وی اظهار داشت: در سال 57 در مجموع 57 پروانه بهره برداری صادر شده بود اما امروز 6 هزار و 120پروانه بهره برداری در قزوین صادر شده است.
استاندار به دستاوردهای حمل و نقل و راه سازی نیز اشاره کرد و گفت: در دوره پهلوی مسایل و مشکلات زیادی وجود داشت و قزوین هیچ راه روستایی آسفالت نداشت اما امروز 2500 کیلومتر راه روستایی در قزوین داریم و در حوزه آزادراه هم جزو استان های پیشرو هستیم و به زودی راه آهن قزوین رشت، دوخطه شدن راه آهن قزوین تهران تکمیل می شود
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.