به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی روز پنجشنبه در دیدار مسئولان قضایی استان با خانواده شهیدان غلامی و شیخی در بخش الموت غربی افزود: شهدا انسان های بصیر و متدینی بودند که با احساس تکلیف مقابل ظلم و ستم رژیم پهلوی و تجاوز دشمن در دوران جنگ تحمیلی ایستادگی کردند و با ایثار جان شیرین خود عزت و افتخار را برای این نظام به ارمغان آوردند.
رییس کل دادگستری قزوین خاطرنشان کرد: امروز دشمن افکار نسل جوانان کشور را هدف قرار داده است و با هجمه های مختلف به ارزش های انقلاب به دنبال تضعیف باورهای جوانان هستند.
وی گفت:جوانان کشور بعد از گذشت چهل سال از انقلاب و توطئه های فراوان دشمنان، هنوز پای ارزش هایی که شهدا برای آنها جنگیدند، ایستاده اند و برای حفظ و دفاع از میهن کیلومترها خارج از خاک کشور مقابل تروریست ها و داعش می جنگند.
مقام ارشد قضایی استان بزرگترین رسالت در قبال شهدا را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال این فرهنگ به نسل جوان دانست و بیان داشت: مهمترین شاخصه ماندگاری حماسه آفرینی های‌ شهدا و ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تبیین ارزش های انقلاب برای نسل جوان و عمل به وصیت شهدا است.
حجت الاسلام و المسلمین قدرتی تصریح کرد: شهیدان افراد برگزیده خداوند هستند و به برکت خون همین شهیدان تمام آحاد مردم امروز در امنیت کامل به سر می برند و خانواده شهدا در سعادت جامعه نقش به سزایی دارند.
این مقام قضایی استان اظهار داشت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران سرمایه‌های اصلی انقلاب و جامعه هستند که یاد آنان اشاعه ارزش‌های ایثار، پایداری و فداکاری در جامعه محسوب می‌شود و دیدار با آنها ادای دین و وظیفه همه مسئولان است.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.