به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نمایند ه ولی فقیه در قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز پنجشنبه دردیدار با رئیس جمعیت هلال احمر کشور افزود: هلال احمر دستان یاری‌گر انقلاب اسلامی برای هرجایی که نیاز و استمدادی وجود دارد است.
امام جمعه قزوین اظهار داشت : هلال احمر گاهی در زلزله، سیل، طوفان و بلایای طبیعی به فریاد مردم می‌شتابد و گاهی نیز همین دستان یاریگر در کشورهای مظلوم و جنگ زده فریادرس می‌شود.
وی ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی محصول آموزه‌های دینی و نتیجه آرمان‌های حضرت رسول اکرم (ص) و امیرمومنان(ع) و فاطمه زهرا(س) و ائمه گرامی ماست که امروز به بار نشسته است.
وی خاطرنشان کرد: همانگونه که دعا و مناجات با خدای متعال در خلوت شبانه وجود دارد این دعا در طول روز جای خود را به فعالیت و امدادرسانی و کمک و یاری دیگران می‌دهد.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) حامل این پیام فرهنگی است که به فرزندش می‌گوید:'الجار ثم الدار' و بدان عمل می‌کند، پشتوانه معنوی هلال احمر هم این حدیث فاطمی است.
وی گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) در طی روز به دعایی که در شب انجام می‌دهد عمل می‌کند و سه روز متوالی طعام خود و فرزندانش را به مسکین و فقیر می‌بخشد، امروز ما باید این فرهنگ را در جامعه جهانی رواج دهیم.
نمایندگان مردم قزوین و جمعی از مسئولان هلال احمر قزوین در این دیدار حضور داشتند.
6012/7388



:
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.