به گزارش ایرنا، داوود محمدی روز پنجشنبه در آیین افتتاح کانون انجمن‌های صنفی کارگران قزوین که به مناسبت چهلمن سالگرد پیروزی انقلاب انجام شد، افزود: وجود تعاونی ها یکی از مولفه های اقتصاد مقاومتی است که همواره باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
وی اضافه کرد: پشتیبانی و همراهی مسئولان در کنار تعاونی های مختلف صرفا نظارتی و حمایتی باشد از هرگونه دخالت درفرآیند امور تعاونی ها پرهیز شود.
محمدی با بیان اینکه ضرورت پیگیری مشکلات تعاونی ها و انجمن های صنفی کارگری در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد، اظهار داشت: درحال حاضر نمایندگان مجلس با همفکری در کمیسیون های مربوطه درحال رفع مشکلات تعاونی ها هستند تا بتوانند بخشی از مشکلات جامعه کارگران را برطرف سازند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی به وجود 500 تعدیل کارگری در قزوین اشاره کرد و اظهار داشت: جلوگیری از رشد تعدیل نیروهای کارگری امروزه دغدغه اصلی مسئولان کشور است و باید همه دستگاه و نهادها برای رفع مشکلات طبقه کارگری تلاش کنند.
رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر حمایت از کارگران، اظهار داشت: با قرارگیری در آستانه سالگرد چهلمین پیروزی انقلاب اسلامی باید مسئولان مربوطه در حوزه کارگری با جدیت در راستای حل مشکلات واحدهای تولید گام بردارند تا در آستانه‌ی سال جدید با فصل تازه ای از تحولات مثبت کارگری مواجه شویم.
9925/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.