به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی عصر پنجشنبه در مراسم گل افشانی مزار شهدای استان قزوین که به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب برگزار شد، افزود: شهدا هرگز به مراسم و حضور ما نیاز ندارند و این مسئولان و مدیران جامعه هستند که باید برای تقویت تعهدات و مسئولیت ها از فضای معنوی شهدا استفاده کنند.
وی با بیان اینکه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، اضافه کرد: شهدای انقلاب اسلامی از شروع نهضت امام راحل (ره) در دهه 40 تاکنون مجاهدت ها و ایثارگری های متعددی از خود نشان داده اند تا برای ما انقلاب اسلامی را به یادگار بگذارند.
زاهدی در ادامه سخنانش به نقش پررنگ شهدا در ایجاد دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: همه باید برای تبیین نقش و جایگاه شهدا در طول عمر انقلاب اقدامات مقتضی انجام دهند تا این فرهنگ فداکاری به نسل سوم و چهارم انقلاب منتقل شود.
استاندار قزوین با بیان اینکه یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، خاطرنشان کرد: برگزاری مراسمی مانند گل افشانی و غبارروبی مزار شهدا باعث قوت قلب ما می شود و مسئولان باید یاد این شهدا و دیدار با خانواده محترم آنان را در برنامه های کاری خود داشته باشند.
استان قزوین سه هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است
9925/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.