به گزارش روز پنحشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین حجت الاسلام و المسلمین علی یزدان پرست روز پنجشنبه در نشست با مدیران صنعت آب و برق قزوین افزود: توجه به مدیریت مصرف درست آب به خصوص در بخش کشاورزی که مصرف کننده عمده آب کشور است بسیار مهم است و با تمهیدات لازم از جمله مکانیزه و تحت فشار کردن سیستم های آبیاری در کشاورزی می توانیم شاهد صرفه جویی قابل توجه در منابع آبی باشیم.
وی، برنامه ریزی نا مناسب، نداشتن انضباط اداری، عبرت نگرفتن از تجریه مدیران و کارشناسان قبل از خود را از مهم ترین مشکلات در یک سیستم اداری عنوان کرد که می تواند موجب ناکار آمدی آن سیستم شود.
مشاور وزیر و مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو با تاکید بر نیاز به افزایش فرهنگ سازی سازمانی و انگیزش کارکنان و خانواده صنعت آب و برق افزود: روابط عمومی و امور فرهنگی در هر سازمانی باید مکمل یکدیگر باشند و بتوانند در کنار هم و دوشادوش یکدیگر مشکلات پیش روی سازمان را مرتفع کنند.
رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان قزوین نیز در این نشست با اشاره به کارهای جهادی وزارت نیرو در استان قزوین افزود: مدیران و کارشناسان وزارت نیرو جزء کم توقع ترین نیروها در دولت هستند که با اعتقاد کامل و در راستای رفاه حال عموم مردم جامعه در حال فعالیت و تلاش هستند تا کوچکترین اختلالی در فرآیند تولید، انتقال و توزیع آب و برق بوجود نیاید.
حمید پویا در ادامه به عملکرد 40 ساله و دستاوردهای شاخص پس از پیروزی انقلاب توسط این شرکت اشاره کرد و افزود: در حال حاضر می توان به عملیات اجرایی سد نهب و سد بالاخانلو و طرح آبرسانی به شهرها و روستاهای استان قزوین از سد طالقان بعنوان مهمترین پروژه های شرکت آب منطقه ای قزوین اشاره کرد.
وی افزود: از ابتدای سال آبی تاکنون میزان بارندگی در استان 217 میلیمتر بوده که در مقایسه با میزان بارندگی در دراز مدت که 141 میلیمتر است و همینطور نسبت به میزان بارندگی در سال گذشته که 83 میلیمتر بوده است ؛ افزایش چشمگیری داشته است.
وی اظهار امیدواری کرد با افزایش بارندگی ها در فصل زمستان شاهد تغییر مثبتی در ذخایر منابع آبی دشت قزوین باشیم.
7388/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.