به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد قزوین، مجید مومنی روز چهارشنبه در تشریح این خبر افزود: این رقم به صورت مستقیم به مددجو پرداخت نمی شود و در صورت ساخت به پیمانکار و در صورت خرید مسکن به فروشنده پرداخت خواهد شد.
وی اضافه کرد: یکی از برنامه های جدی کمیته امداد امام (ره) استان قزوین تحویل 425 واحد مسکونی به مددجویان و ایتام است که در صورت فراهم آمدن شرایط و همکاری دستگاه ها تا سال آینده در استان قزوین یتیم بدون مسکن نخواهیم داشت.
مومنی تاکید کرد: یکی از مشکلات جدی نیازمندان استان در حوزه مسکن و درمان است که برای رفع این مشکلات تدابیری از جمله پرداخت کمک بلاعوض برای خرید و یا ساخت مسکن در نظر گرفته شده است.
وی به طرح مفتاح الجنه اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح موفق در ارتقای رسیدگی به نیازهای محرومان ایجاد شده و حامیان و نیکوکاران در قالب این طرح به نیازمندان کمک می کنند.
به گفته این مسئول گاهی مشکلاتی در خانواده های مددجو وجود دارد که با این کمک ها حل نشده و یا کمتر دیده می شود.
مومنی در ادامه عنوان داشت: حضور خیران در خانه مددجویان به واسطه طرح مفتاح الجنه صورت می گیرد که براین اساس نیکوکاران ضمن آگاهی از نتیجه کمک های خود، بیش از گذشته از مشکلات مددجویان با خبر شده و برای رفع آن تلاش می کنند.
17 مرکز امداد در استان قزوین تحت نظارت اداره کل کمیته امداد قزوین فعالیت می کنند.
9925*6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.