به گزارش ایرنا صدیقه ربیعی روز چهارشنبه در نشست با مشاوران امور بانوان دستگاه های اجرایی که در سالن مدیریت بحران برگزار شد با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و نقش برجسته زنان در پیروزی انقلاب افزود: نگاهی به تحولات زنان در عرصه های مختلف نشان می دهد که زنان جامعه ایران به خوبی جایگاه حقیقی خود را به دست آورده اند و با حضور در مجامع بین المللی علمی و ورزشی به خوبی درخشیده اند.
ربیعی با یادآوری دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در احقاق حقوق و جایگاه زن در جامعه ایران گفت: این دستاوردها و نتایج مثبت در کمیته زنان و خانواده تبیین و معرفی می شود و علاوه بر آن فرصت ها و بسترهای فراهم شده به واسطه انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و هنری برای نسل جوان که انقلاب را درک نکرده اند تبیین خواهد شد.
وی افزود: وظیفه مسئولان است که دستاوردهای انقلاب را براساس واقعیت برای این نسل تشریح کنند تا نوجوانان و جوانان نیز از ابعاد مختلف انقلاب و چرایی شکل گیری آن آگاه شوند.
ربیعی از بانوان خواست برای خنثی سازی هجمه های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافته و با اتحاد خود بار دیگر ایستادگی در برابر ظلم و استکبار را به جهانیان ثابت کرده و برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب اسلامی بیفزایند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه ارتقا و رشد وضعیت زنان نیازمند همکاری همه زنان به ویژه در دستگاه های اجرایی است افزود: در این راستا جشن و نمایشگاهی در سطح استان به مناسبت گرامیداشت هفته و مقام والای زن خبر برگزار می شود.
وی افزود: این نمایشگاه از چهارم تا دهم اسفندماه با هدف حمایت از زنان دارای کسب و کار، کارآفرینان و زنان بدسرپرست و زنان سرپرست خانوار و همچنین افزایش ظرفیت و توانمندی زنان در عرصه های مختلف به ویژه اقتصادی برگزار خواهد شد.
این مسئول بر تعامل و همکاری و بهره برداری بهینه از برنامه های جنبی نمایشگاه و برگزاری باشکوه و کیفی خدمات غرفه ها توسط دستگاه های اجرایی تاکید کرد.
7388*6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.