به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری ، نصرت الله علیرضایی روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود:این ویژه نامه با هدف تشریح فعالیت های دستگاه های اداری استان طی چهار دهه گذشته منتشر شده و حاوی مهمترین فعالیت های 43 دستگاه اداری استان است.
دبیر شورای اطلاع رسانی استان افزود: در انتشار این ویژه نامه، تلاش شد تا خدمات کلیه دستگاه های اداری و خدماتی استان در این ایام منعکس شود، ولی با توجه به فرصت اندک امکان ارایه خدمات همه دستگاه ها میسر نشد.
وی گفت: امیدواریم در فرصتی مناسب بتوانیم مجموعه ای جامع و کامل از تمامی فعالیتهای استان در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کنیم.
علیرضایی با تشریح فعالیتهای چهل ساله استان گفت: طی چهل سال گذشته فعالیت های ارزشمند و ماندگاری در استان انجام شده است که به هیچ وجه قابل مقایسه با قبل از پیروزی انقلاب نیست.
وی افزود: ویژه نامه چله فجر حاوی بیش از پنج هزار فعالیت از مهمترین عملکردهای 43 دستگاه اداری استان با تصاویر مربوطه است که در مدت کوتاهی گردآوری و منتشر شد.
دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین از توزیع این ویژه نامه در نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب و دستگاه های دولتی خبر داد و افزود: در این نشریه تلاش شده است با استفاده از رویدادها،خاطرات و اسناد انقلاب و انقلابیون قزوین، ویژه نامه متنوع و قابل استفاده برای عموم مردم تهیه و منتشر شود.
ویژه نامه چله فجر در 64 صفحه و 2 هزار نسخه منتشر شده است.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.