فضای جدید بخش اورژانس و ام آر آی بیمارستان رازی تامین اجتماعی قزوین با حضور محمد حسن زدا سرپرست سازمان تامین اجتماعی کشور به بهره برداری رسید.

به گزارش  خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیر درمان تامین اجتماعی قزوین در مراسم امروز- چهارشنبه 17 بهمن ماه-  به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب گفت: فضای اورژانس این بیمارستان با تجهیزاتی مطابق با آخرین استانداردهای روز از 800 متر مربع به هزار و 650 متر مربع افزایش یافته و در پنج سطح به بیماران خدمات دهی خواهد کرد.

دکتر محمد صادق بابایی هزینه صرف شده برای ساخت و تجهیز این بخش را 35 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با توسعه و اصلاح ساختار این بخش 35 تا 40 نیرو نیز در آن خدمات رسانی خواهند کرد.

دکتر بابایی ادامه داد: مدیریت درمان تامین اجتماعی قزوین هم اکنون دارای 2 بیمارستان با 331 تخت فعال، هشت درمانگاه، چهار درمانگاه شبانه روزی و هزار و 393 نیروی انسانی است.

مدیر درمان تامین اجتماعی قزوین افزود: در 9 ماهه اول سال جاری ضریب اشغال تخت‌های این 2 بیمارستان با 25 هزار بیمار بستری و 12 هزار عمل جراحی 74 درصد بوده و در بخش سرپایی نیز یک میلیون و 200 هزار نفر در درمانگاه های آن ویزیت شدند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.